Siapa Lawan Zhang/Zhao di Final?

Do you want to share?

Do you like this story?

YOUR GOOGLE ADSENSE CODE HERE (300x250)
YOUR GOOGLE ADSENSE CODE HERE (300x250)
Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
 

Setelah unggulan utama ganda campuran asal China Zhang Nan/Zhao Yunlei meraih tiket ke final Kejuaraan Dunia dengan mudah, siapa yang akan menjadi lawan pasangan ini di final?

Juara Indonesia Open ini melenggang setelah lawannya yang juga rekan senegaranya Xu Chen/Ma Jin mengundurkan diri di gim kedua.

Di final Zhang/Zhao tinggal menunggu pemenang semifinal lainnya antara pasangan Indonesia Tontowi Ahmad/Liliyana Natsir dengan pasangan gado-gado Chris Adcock (Inggris)/Imogen Bankier(skotlandia).

Sampai berita ini diturunkan kedua pasangan belum tampil. Jika pasangan Indonesia yang menang, maka akan menjadi final ulangan di Singapura Open dan Indonesia Open.
http://noveloke.co.cc/cooment.gif
Di Like Ya Gan



Sumber :http://olahraga.kompas.com/read/2011/08/13/18260874/Siapa.Lawan.ZhangZhao.di.Final

YOU MIGHT ALSO LIKE

0 komentar:

Posting Komentar

Advertisements

YOUR GOOGLE ADSENSE CODE HERE (300x250)

Advertisements

YOUR GOOGLE ADSENSE CODE HERE (300x250)